piątek 06.12.2013r.

ten czas tak szybko mija ! jeej.. jeszcze niedawno pamiętam jak zaczynaliśmy rok szkoly a teraz już zbliża się koniec 1 semestru. Oceni nie są aż takie złe ;d jak na razie jest dobrze ! 

 Tydzień miną mi w miarę szybko, w poniedziałek był turniej w piłkę nożną między szkolny caały przesiedziałam razem z Kasią na hali ^^


W wtorek troche źle się czyłam więc przeleniuchowałam calutki dzień w domku ^^ W środe mieliśmy lekcje dopiero na 12 ^^ 
nareście mogłam się wyspać !

czwartek był typowym dniem nauki nicnadzwyczajnego się nie działo
typowe lekcje, ale rozkręciło się później kiedy moja klasa 
zajeła trzebie miejsce na turnieju w siatkę ! :D jesteśmy najlepsi ! xd nieszczęsnym trafem wybiłam sobie kciuka u prawej ręki i ciężko byłomi dziś pisać, całe szczęście dziś był kolejny turniej tylko że w rękę ;D nie było połowy lekcji ^^ 
po szkole udałam się do mamy i pojechałyśmy do cioci pilnować jej małch szkarbów ^^ 

 teraz już w domu i leniuchuje caaały tydzień ! pogoda jest wręcz okropna zimno, wiatr... agr.Już mam zimy... 

chociaż w zime otwierają lodowisko ! i lubię gdy jak spadnie śnieg to pote jest taaak pięknie na dworze ! 



dziś są mikołajki ale jakoś tego nie czuje... wgl. nie ogarniam że już jest grudzień ! tak szybko zleciało..

 Trzeba się wybrać na lodowisko ! ;D koniecznie, tylko nie ma z kim... ale ja kogoś załatwie ! ;D 


 Teeraz idę poleniuchować ! 


 Trzyyymajcie się ciepło ! ^^ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz