niedziele 01.12.2013r.

jeeeej ! wczorajsza hala daje dziś sowje znaki... 3 godziny w grania w siatkówkę i dziś mam zakwasy chyba wszędzie ! 

Wczoraj po hali na imieninki do wujka, a właściwie cała rodzina zebrała się przy telewizorze aby obejrzeć finał Mam talen i The voice of poland cieszyłam się niezmiernie jak wygrał Mateusz Ziółko ! 

A dzisiaj wstałam sobie o 11, ale i tak się nie wyspałam ;x 
Potem wraz z rodzicami wyruszyliśmy na obiad do cioci, lubię do nich jeździć bo mają najsłodszego malucha na świecie ! 
Uwielbiam jak mówi do mnie "oć paja oć " ^^ 

O godzinie 16 wróciliszmy do domku i zabrałam się za prasóweczkę na wok. A teraz słodkie leńsitwo które już jutro się skończy.. 







 najcudowniejszy maluszek na świecie ! 



troche rozmazało sie ale nie szkodzi xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz