wtorek 12.11.2013r.

jak widać zrobiłam parę zmian w wyglądzie bloga, mam nadzieje że się podobają :)

Dziś męczący dzień oraz baardzo senny. W drodze do domu myślałam że usnę ;x Po powrocie do domu lekcje i teraz uczę się na kartkówkę z biologi. Nauczciele już z leksza przesadzają.. bywa że nawet są 4 sprawdziany w ciągu tygodnia. Jakim cudem xd?
Wszystko jest możliwe z tymi nauczycielami.. ahh. Byle przeżyć te 3 lata ^^
Jakoś ostatnio humorek znów nie dopisuje.. hmm czemu ? jest kilka powodów. Niektóre błahostki a niektóre już nie.
Kit jakoś dam radę, muszę :)

Dziś w szkole duużo śmiechu ! Kocham po prostu niektóre osoby <3 hahaha ze mnie też nie zły agent xd nie ma to jak czytać pracę domową i cyfry czytać po polsku hahaha ten śmiech na sali hahahah xd
Po szkole poszłam z Piotrkiem, Mateuszkiem i Martynką na hamburgera pójdzie w dupę :c





 Takie piękne kamerkowe. A teraz romans z biologią ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz