piątek 01.11.2013r.

Kolejny tydzień nauki za nami. W szkole coraz lepiej ! :) 
Od poniedziałku humorek nie dopisuje.. hmm ciekawe dlaczego? przez ludzi. Szkoda gadać..

Wczoraj skończyłam lekcje o 11.30 <3 mrmrm mogła bym tak kończyć codziennie. Po szkole spędziłam miło czas z Sebkiem i Patrykiem ! Dziękuje wam ! ;3 Potem spontaniczna decyzja o odziewzeniu gimbazy :D a wraz ze mną udali się tam Sebek, Kamilek i Maciuś, krórzy jeszcze bardzo poprawili mi humor ! 
Kocham was <3 
haha tego co wczoraj wyprawialiśmy na korytarzu w gimnazjum nie da się opisać hahaha 
Brakuje mi tego wygłupiania sie :C ehh..

A dziś wstałam sobie o 6. Czemu tak wcześnie? zasługa mamusi.. no a potem napierw do Sikorza potem do Siecienia i teraz w domu przy cieplutkim kaloryferze ! 






jeej w poniedziałek moje urodziny.. a w sobote je obijamy ! <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz