sobota 16.11.2013r.

ahh.. kuchana sobota, odpoczynek po całym tygodniu pracy. 
Jednak od rana musiałam załatwić kilka spraw na mieście, po powrocie małe sprzątanko w domku. 
A teraz robie mały porządek w moich folderach na komputerze. 

Wczorajszy dzień spędziłam z moimi mośkami ^^ brakuje nam czasu na spotkania. Po szkole odrazu wracam do domu aby nie wracać po ciemku.. to jedyny minus zimy. 

Jeeku jak ten czas szybko leci... niedawno rozpoczynaliśmy rok szkolny a już prawie zakończenie 1 semstru.. 
Trzeba się brać za poprawiania ocen.. zwłaszcza angielskiego i niemieckiego.. od zawsze nienawidziłam tych przedmiotów.. ale damy rade ! a co ^^

Prawdopodobie 17 stycznia odbędą się bisy moich ćwiartek w Domu Muzyki ^^ 


Przy przeglądaniu folderów natrafiłam na zdjęcia z gimnazjum.. dobre czasy :) wspominam je baardzo dobrze ! 

A oto moje wspomienia z gimnazjum.. 

















































Najlepsze chwile w moim życiu były przeżyte z tymi ludzmi. 

TĘSKKIE ZA WAMI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz