środa 19.02.2014r.

wczorajszy dzień spędziłam z moją Weroniką <3 najpierw wybrałyśmy się na łyżwy po godzinnej jeździe wybrałyśmy się na mały spacerek po starówce, a potem nasze brzuszki zgłodniały i poszłyśmy na pizze ;d 
potem aby spalić pizze ona wpadła na pomysł na pójście do maka na lody ;D 
to nic że ona zjadła pół mojego hah ;D nie ważne xd 
potem poszłyśmy do mieszkania, tv i był spontaniczny pomysł aby znów wybrać się na łyżwy 
ale wtedy atmosfera była całkiem inna, wręcz cudowna o godzinie 18 jest już dość ciemno dlatego  ratusz był  oświetlony i to dawały świetny a nawet taki romantyczny efekt ;3 
I po powrót do domku ;d

mmm mój pyszny lodzik ;d nie ważne że mi połowie wyjadła Werka, 

ważne że spędziłam z nią baardzo miło czas i z chęcią to powtórzę ! :3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz