sobota 08.02.2014r.

ahh wczorajszy dzień mijał straasznie wolno.. ale na szczęście się skończył i upragniony weekend ! 
dziś wybrałam sie na zabawe karnawałową do mojej starej szkoły, wybawiłam sie jak nigdy ! 
ahh ostatni raz bawiłam sie tak dobrze chyba na poprawinach w gimnazjum, miło było odziedzić starą szkołę, starych dobrych znajomych, oprócz mnie przyszli też inni absolwenci gimnazjum aż znow poczułam sie jakbym była w gimnazjum.. nie da się ukryć tęsknie za tymi czsami beztroskich wygłópów dyskotek szkolnych tym że wszystcy sie znają 
Ale teraz też nie jst źle, wciąż poznaje nowych ludzi, ucze się nowych rzeczy, poznaje nowe miejsca :) 

Jejku jeszcze tydzien i ferie ! Nareście od zakończenia przerwy świątecznej nie mogłam się doczekac ferii ! :3 troche planów jest na ten czas ! :3 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz