piątek 31.01.2014r.

hmm godzina 00.03 a ja jeszcze nie śpie ;x Ciekawe jak jutro wstanę do szkoły ;o i czy w ogóle dojade.. 
pogoda jest straszna ! Aby dość na przystanek muszę przedzierać się przez 2 metrowe zaspy ! -,- i ten śnieg w butach ahh ! Albo gdy autobus spóźnia się 30 minut ! :x tak bardzo kocham zime.. 
Chcę już ferie ! chce się wkońcu wyspać -,- Pociesza mnie fakt że już bliżej niż dalej ! ;3 
Jutro na szczęście mam tylko pierwszą lekcje a potem kurs pierwszej pomocy ! :) 
A w poniedziałek kręgle z klasą :3



Teraz uczę się do testu z przedsiębiorczości, licze choć na 3 xd 
bo szczerze mówiąc, nie miałam kiedy się do tego zabrać ;x 
zawsze coś, albo ktoś..
ta zima jest straszna >.< niech już się skończy :C CHCE WAKACJE ! :C 

tak strasznie lubie gdy mówie że mi zimno a ty Chesz być przy mnie i mnie przytulić ! 



Trzymajcie się ciepło ! I dobranoc  ; * 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz