poniedziałek 09.09.2013r.

No trochę mnie nie było xd Brak czasu, i nawet brak chęci dodawanie postów.

No to zaczęła się szkoła ahhh. Jak na razie nawet dobrze, klasa może być, nauczyciele spoko i wgl. Ogólnie V LO jest jak na razie fajne :D Zapraszam do Chemika :D

 Tylko na niektórych lekcjach mam ochotę spać... Ale dzięki Rafałowi się nie nudzę :D tak..nie ma to jak 1 dzień i pierwszy karniaczek w zeszycie <3 Mrmrmrmmrm. Już w pierwszym tygodniu szkoły wagarowałam  hah xd Z klasowymi "asami" Rafał and Adam :D
A po wagarowaniu z chłopaki wróciłam do domu i.... znów "utopiłam" mój kochany telefon :C nie dane było mu długo żyć xd Ale spokojnie już wysuszony i "nawet" działa xd
I tak mamusia kupi nowy <3

Dziś nie poszłam do szkoły, bo brzuszek boli .. :c Ale jutro już idę ! :D

Trzeba Rafałowi oddać karniaczka haha <3
A teraz fejs i wgl xd
Wczoraj skype z chłopaki ! rują mi psychikę >.< ale ok xd

No a na razie uciekam sprzątać..



"..bo, wszystko przed Tobą i wszystko przede mną."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz